Pro Mondelez začíná nákup médií zajišťovat Aegis Media

Podle zadavatele agentura Aegis Media v Evropě dosáhla synergie a prezentovala vynikající výsledky v rámci jednotného a inovativního přístupu ke komunikačním strategiím, sdílením know-how a zkušeností. Proto se společnost rozhodla začít spolupráci s touto agenturou, aniž by ve střední Evropě realizovala další výběrové řízení.
„Ráda bych zdůraznila, že důvodem našeho rozhodnutí o změně mediální agentury v žádném případě nebyla nespokojenost s jejími výkony. V České republice a na Slovensku byla agentura Starcom MediaVest/Starmedia naším velmi spolehlivým obchodním partnerem, který realizoval mnoho zajímavých projektů, jako například relaunch značky Fidorka, komunikační strategii pro značku Milka vztahující se ke svátku Svatého Valentýna a mnoho dalších kampaní, které byly úspěšné a za které jsme byli společně oceněni,“ vysvětlila Michaela Lavičková, Media Manager CZ/SK, Mondelez International.