Pro Mondelez začíná nákup médií zajišťovat Aegis Media

Mluvící regál

Mluvící regál

Vítězem výběrového řízení na globální mediální agenturu polečnosti Mondelēz International se se stala síť Aegis Media, která bude pro klienta své aktivity zajišťovat na všech evropských trzích kromě Spojeného království a Irska. Zadavatel se proto také v Česku loučí se stávající mediální agenurou Starcom MediaVest/Starmedia.

Podle zadavatele agentura Aegis Media v Evropě dosáhla synergie a prezentovala vynikající výsledky v rámci jednotného a inovativního přístupu ke komunikačním strategiím, sdílením know-how a zkušeností. Proto se společnost rozhodla začít spolupráci s touto agenturou, aniž by ve střední Evropě realizovala další výběrové řízení.

„Ráda bych zdůraznila, že důvodem našeho rozhodnutí o změně mediální agentury v žádném případě nebyla nespokojenost s jejími výkony. V České republice a na Slovensku byla agentura Starcom MediaVest/Starmedia naším velmi spolehlivým obchodním partnerem, který realizoval mnoho zajímavých projektů, jako například relaunch značky Fidorka, komunikační strategii pro značku Milka vztahující se ke svátku Svatého Valentýna a mnoho dalších kampaní, které byly úspěšné a za které jsme byli společně oceněni,“ vysvětlila Michaela Lavičková, Media Manager CZ/SK, Mondelez International.