Pro Škoda Digital Lab bude pracovat Creative Dock

Při představování Kodiaqu v Berlíně bylo vše podřízeno jedinému: vyvolat pozornost.

Při představování Kodiaqu v Berlíně bylo vše podřízeno jedinému: vyvolat pozornost. Zdroj: Repro Strategie

Agentura Creative Dock se bude podílet na rozvoji několika individuálních digitálních projektů automobilky Škoda týkajících se dopravy pro děti, sdílení vozů nebo prohlubování jejich konektivity.

Automobilce Škoda a její Škoda Digital Lab má pomoci s rychlým rozvojem inovací a s vývojovou kompetenci na poli digitalizace agentura Creative Dock, která bude pro značku vyvíjet například projekt na sdílení aut nebo řešení pomáhající s přepravou rodinných příslušníků (dětí a prarodičů) po městě.

Creative Dock se zaměřuje na vytváření startupových projektů pro velké korporace a investory. V jeho rámci vzniklo již několik malých firem, které na trh přinášejí inovativní služby obvykle postavené na jednoduché online platformě, kvalitní zákaznické péči a originální komunikaci. Patří mezi ně například Zonky, Sečteno či KupNajisto.