Pro Škoda Digital Lab bude pracovat Creative Dock

Při představování Kodiaqu v Berlíně bylo vše podřízeno jedinému: vyvolat pozornost.

Při představování Kodiaqu v Berlíně bylo vše podřízeno jedinému: vyvolat pozornost. Zdroj: Repro Strategie

Petr Novotný (Strategie)

Agentura Creative Dock se bude podílet na rozvoji několika individuálních digitálních projektů automobilky Škoda týkajících se dopravy pro děti, sdílení vozů nebo prohlubování jejich konektivity.

Automobilce Škoda a její Škoda Digital Lab má pomoci s rychlým rozvojem inovací a s vývojovou kompetenci na poli digitalizace agentura Creative Dock, která bude pro značku vyvíjet například projekt na sdílení aut nebo řešení pomáhající s přepravou rodinných příslušníků (dětí a prarodičů) po městě.

Creative Dock se zaměřuje na vytváření startupových projektů pro velké korporace a investory. V jeho rámci vzniklo již několik malých firem, které na trh přinášejí inovativní služby obvykle postavené na jednoduché online platformě, kvalitní zákaznické péči a originální komunikaci. Patří mezi ně například Zonky, Sečteno či KupNajisto.