Prodejny Interspar by se po převzetí Aholdem mohly dostat do zisku do dvou let

Podle slov Judity Urbánkové, ředitelky PR a komunikace společnosti Ahold Czech Republic, by byla zmiňovaná akvizice významným krokem společnosti Ahold v rámci strategie růstu na stávajících i nových trzích a posilování značky Albert. Více se však společnost Ahold odmítla k akvizici vyjádřit
Kromě právě probíhající akvizice plánuje Ahold i další expanzi – kromě 334 prodejen, jimiž bude Ahold disponovat po schválení transakce, budou otvírány i další nové prodejny Albert. Na otázku Strategie, jak to bude se zaměstnanci Intersparu, odmítly obě společnosti odpovědět.
Společnosti Spar se v Čechách z dlouhodobého pohledu příliš nedařilo: Jen v roce 2012 prodělala na tuzemském trhu kolem půl miliardy korun a o jejím prodeji se již delší dobu spekulovalo. První zmínky o odchodu z českého trhu se objevily již v polovině loňského roku, o 12 měsíců později se transakce pomalu blíží k závěru. Celkově se tak český Spar ocitl ve ztrátě 3,3 miliardy korun a společnost Spar Österreichische, která český Spar ovládala, musela v letech 2008-11 celkem pětkrát zvyšovat základní kapitál své české dceřinné společnosti.