První víkend olympiády zasáhlo vysílání ČT více než 5,7 milionů diváků | E15.cz

První víkend olympiády zasáhlo vysílání ČT více než 5,7 milionů diváků

Nejvýraznějším olympijským symbolem jsou propojené kruhy
Nejvýraznějším olympijským symbolem jsou propojené kruhy
• 
ZDROJ: Profimedia.cz

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Olympiádě se na stanicích ČT4 a ČT2 daří. V sobotu dosáhlo olympijské vysílání ČT na obou kanálech podílu na divácích 22,54 %, celkem pak vysílání České televize oslovilo 40,81 % diváků u televize. Za první dva dny vysílání letních olympijských her zasáhlo vysílání České televize jako celku 5 783 000 diváků.

Přímý přenos slavnostního zahájení olympijských her v Londýně sledovalo v pátek v noci 9,8 % dospělých, což v řeči absolutních čísel znamená 861 000 diváků při podílu 47,88 % diváků starších 15 let. Pokud se vezme v potaz alespoň tříminutový zásah publika, sledovalo na ČT4 zahájení olympiády 1 780 000 diváků. ČT4 tak vygenerovala 16,63 % denního TV trhu, a tím si zajistila letošní 4. nejúspěšnější výkon z hlediska podílu na publiku.

Nejsledovanější sportovní přenosy na ČT4. Nejsledovanějšími víkendovými pořady LOH v Londýně se na programu ČT4 staly přenosy z areálu Královského dělostřelectva, kde probíhala střelba žen na 10 m za účasti Kateřiny Emmons: v sobotu ji vyhledalo v průměru 412 tisíc dospělých (share 32,44 %) a nedělní přenos si nenechalo ujít 403 tisíc diváků 15+ (share 20,82 %). Celkem první dva dny olympijského vysílání na ČT4 zasáhly 3 miliony 221 tisíc diváků starších 15 let.

Nejsledovanější sportovní přenosy na ČT2. Sobotní dvouhru tenistů Berdych-Darcis si od 13:00 hodin pustilo v průměru 209 tisíc dospělých (share 15,87 %). Dvouhra, která české fanoušky nepotěšila, se stala nejsledovanějším pořadem ČT2 uplynulého týdne. V neděli se diváci nejvíce zajímali o badminton žen, kdy proti sobě nastoupily reprezentantky Česka a Ukrajiny. Utkání zhlédlo v průměru 176 tisíc diváků starších 15 let. Celkem první dva dny olympijského vysílání na ČT2 zasáhly 2 miliony 562 tisíc diváků v cílové skupině 15+.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.