Prý není triko jako triko | E15.cz

Prý není triko jako triko

Bushman
Bushman
• 
ZDROJ: signus.cz

red

Tuzemský výrobce oblečení pro volný čas Bushman navazuje na svou lednovou kampaň, kdy na vizuálech s hadrem na podlahu zpochybňoval výhodnost slevových akcí a totálních výprodejů. Aktuálně se zaměřuje na fakt, že náš trh je přesycen napodobeninami a pseudoznačkami.

Letní kampaní se sloganem Není tričko jako tričko chce Bushman zákazníky upozornit na výrobce, kteří se snaží všemi dostupnými triky vytvořit dojem kvality, prestiže a originality. „Rozhodli jsme se vsadit na zdravý rozum a úsudek svých zákazníků. Důkazem toho je, že personál našich obchodů je v rámci nové kampaně připraven zodpovědět dotazy zákazníků na kvalitu, zpracování a použité materiály a vše názorně na příkladech demonstrovat,“ říká marketingový ředitel značky Bushman Michal Navrátil.

Koncept kampaně Není tričko jako tričko vznikl přímo ve společnosti Bushman a vizuály se objeví na vstupních branách jejích prodejen a ve vybraných tiskových médiích.

Bushman, letní kampaň Autor:

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.