Prý není triko jako triko

Bushman

Bushman Zdroj: signus.cz

red
Tuzemský výrobce oblečení pro volný čas Bushman navazuje na svou lednovou kampaň, kdy na vizuálech s hadrem na podlahu zpochybňoval výhodnost slevových akcí a totálních výprodejů. Aktuálně se zaměřuje na fakt, že náš trh je přesycen napodobeninami a pseudoznačkami.

Letní kampaní se sloganem Není tričko jako tričko chce Bushman zákazníky upozornit na výrobce, kteří se snaží všemi dostupnými triky vytvořit dojem kvality, prestiže a originality. „Rozhodli jsme se vsadit na zdravý rozum a úsudek svých zákazníků. Důkazem toho je, že personál našich obchodů je v rámci nové kampaně připraven zodpovědět dotazy zákazníků na kvalitu, zpracování a použité materiály a vše názorně na příkladech demonstrovat,“ říká marketingový ředitel značky Bushman Michal Navrátil.

Koncept kampaně Není tričko jako tričko vznikl přímo ve společnosti Bushman a vizuály se objeví na vstupních branách jejích prodejen a ve vybraných tiskových médiích.

Bushman, letní kampaňBushman, letní kampaň