Pokutu ve výši 100 tisíc korun za odvysílání pořadu Živě z Palladia ze dne 24. března 2014 na programu Relax, který obsahoval umístění produktu - obchodní dům Palladium. Pokutu ve výši 20 tisíc pak dostal za odvysílání pořadu Švihák lázeňský z 27. března, který také běžel na TV Relax. Pořad obsahoval umístění produktu, neboť byl jako takový na svém začátku i na konci označen piktogramem PP, nebyl však již jako pořad obsahující umístění produktu označen po svém přerušení v čase 7:28-12:02 minut od začátku pořadu.
Dalších 50 tisíc musí televize zaplatit za stejný pořad proto, že Švihák lázeňský obsahoval umístěný produkt, který byl nepatřičně zdůrazněn. „Jediným a nosným tématem celého pořadu jsou komerční aktivity společnosti Pivovarský dvůr Plzeň (První plzeňské pivní lázně). Veškeré projevy moderátora i jeho hostů směřují k propagaci společnosti Pivovarský dvůr Plzeň. Realizované rozhovory mají atributy komerčního rozhovoru. Pracovníci společnosti Pivovarský dvůr Plzeň jsou moderátorem vyzváni k prezentaci svého konkrétního oboru činnosti z portfolia aktivit společnosti Pivovarský dvůr Plzeň, jeho kvalit a výhod, které jsou následně dotazovanými pečlivě a systematicky odprezentovány. Jediným cílem pořadu tak bylo zviditelnit Pivovarský dvůr Plzeň a jeho komerční aktivity, spočívající ve službách lázeňských, hotelových, restauračních, relaxačních, sportovních a jiných, zvýšit povědomí o značce, podpořit a zvýšit u spotřebitele zájem o prezentovaný produkt,“ tvrdí Rada ve svém závěru.
Současně také Rada udělila jednu licenci, a to společnosti AZ Media k provozování rozhlasového vysílání programu Rock Max prostřednictvím pozemních vysílačů Břeclav 99,6 MHz / 100 W.