Radegast se připomíná s hořkou kampaní

Billboard Radegastu opět nabízí hořkou výzvu

Billboard Radegastu opět nabízí hořkou výzvu Zdroj: archiv

Pivovar Radegast opět vyzývá drsné chlapy. Kampaň pro něj jako obvykle zajišťuje agentura Rust.

Další hořká výzva (nejen) pro chlapy je novou outdoorovou kampaní značky Radegast, jejíž vizuály navazují na spot Kámen, opět nasazený na všech hlavních televizních stanicích. Květnová OOH kampaň využívá kromě klasických ploch také řadu nestandardních formátů.

Kampaň i TV spot vytvořila agentura Rust, která pro značku Radegast pracuje již více než 10 let a nadále rozvíjí koncept „Život je hořký. Bohudík“, který je v současné době jedním z nejdéle trvajících reklamních konceptů v Česku.

Produkci motivů zajistila společnost 4D photo s postprodukcí pod hlavičkou RUR. Fotografie zhotovil Dan Vojtěch.

Vizuály Radegastu navazují na spot Kámen