Kojenecká voda Rajec je prvním produktem Kofoly pro děti do 3 let a nastávající maminky. K jejímu uvedení říká marketingový ředitel Kofoly Jiří Vlasák: „V segmentu neochucených vod jsou kojenecké vody v Česku zastoupeny pouhými 2,4 %. Oproti tomu třeba na Slovensku je to 7,2 %, tedy třikrát tolik (zdroj dat: AC Nielsen). Přitom čím dál více českých spotřebitelů si uvědomuje, že investice do kvalitních nápojů je investicí do vlastního zdraví. A u dětí to platí dvojnásob. Proto vidíme v této kategorii příležitost pro silný růst.“
Novinka je už od března podpořena PR kampaní a POS materiály. V dubnu startuje také printová kampaň a na obrazovkách se objeví originální televizní spot z dílny reklamní agentury Leagas Delaney. Nový spot byl připraven ve spolupráci s londýnským filmovým štábem, který natáčí přírodovědné dokumenty pro National Geographic a BBC. Hlavní roli si v něm zahraje vlčí rodinka, která ukáže, jak vypadá okolní svět jejich pohledem. Spot je totiž natáčen speciální technikou, při které jsou kamery připevněny přímo na tělech vlků. Tento unikátní televizní spot poběží od 23. dubna na stanicích Nova, Prima, Barrandov, National Geographic a Minimax.