Vodafone nasazuje experty

Nová kampaň Vodafone

Nová kampaň Vodafone

T-Mobile vyrazil za pěkným počasím z posilovny mezi motorkáře, další dva operátoři – Telefónica a Vodafone – ve svých jarních kampaních ukazují zákazníkům cesty k lepšímu využívání mobilních technologií.

Zatímco kampaň společnosti Telefónica s O2 Guru je v plném proudu a objevila se například na plachtách v centru Prahy, Vodafone startuje v pondělí 16. dubna novou kampaň s názvem „Jsme experti na to, co vás pálí“. Operátor tak vysílá zprávu, že zákazníci i v jeho prodejnách najdou specialisty, tzv. Vodafone experty, kteří zdarma převedou kontakty ze starého telefonu do nového nebo třeba poradí s jeho nastavením.


Vodafone i v nové kampani pokračuje ve spolupráci se skupinou Nightwork – její speciálně upravená píseň Tepláky provázela vánoční kampaň, v aktuálním konceptu, který už tradičně připravila agentura Team Red, se Vojtěch Dyk, Jakub Prachař a František Soukup představí v roli sexy hasičů.

Vizuál nové kampaně VodafoneVizuál nové kampaně Vodafone

Kampaň Vodafone poběží do poloviny června a prostřednictvím agentury OMD se objeví v TV, rádiu, OOH médiích, tištěných i online médiích.

Vodafone experti přicházejí:

Podívejte se i na konkurenční T-Mobile a jeho Srážku s prasetem: