Reklamní rodinka RWE přechází k Innogy
Komunikace rebrandingu RWE na Innogy vznikla ve spolupráci agentur Young & Rubicam, Wunderman a Maxus a jde o plně lokální řešení, které jen ideově navazuje na komunikaci mateřského koncernu.
„S ohledem na dosavadní výborná čísla komunikačního konceptu, který RWE používá již pět let,jsme se rozhodli, že jej budeme dále využívat i pro novou značku. Samozřejmě ale nově tak, aby obsahem i tonalitou odpovídala značce Innogy. Schválení v rámci mateřského koncernu proto nebylo obtížné, Innogy má skutečně na co navazovat,“ řekl Strategii customer communication manager společnosti Václav Podzimek.
Innogy přichystala tři spoty v různých stopážích včetně sponzoringu, k tomu navíc šest speciálních videí, která představují klíčové služby na půdorysu její „reklamní rodiny“.
„Používáme plný mediamix, tj. TV, tisk, rádio, internet, OOH a kina ve vyvážené podobě, to vše doplněno intenzivní BTL komunikací,“ shrnul Podzimek.
Všichni zákazníci navíc obdrží od Innogy dopis, který jim vysvětlí všechny přicházející změny a zároveň jim představí nové služby a produkty, které pro ně společnost připravila.
Změna za sto milionů
Kampani přecházel v prvním zářijovém týdnu televizní teaser „Hello, I‘m Innogy“ z dílny německé agentury Jung von Matt. Navázal na něj klasický image rebranding vyrobený v Česku, který poběží 5–6 týdnů, poté ho vystřídá intenzivní produktová kampaň s nabídkou zcela nových produktů a služeb. Tuto část ale zástupci Innogy dosud drží v tajnosti.
„Na kampaň a změnu značky jsme vyčlenili sto milionů korun,“ uvedl v deníku E15 David Konvalina, který v RWE odpovídá za maloobchod, prodej a za marketing.