Řežáb do Prahy přiveze hvězdy digitálního marketingu z celého světa

Jan Řežáb svoje první podnikatelské aktivity rozjížděl už v patnácti letech, kdy se začal věnovat online posílání SMS zpráv.

Jan Řežáb svoje první podnikatelské aktivity rozjížděl už v patnácti letech, kdy se začal věnovat online posílání SMS zpráv. Zdroj: Repro Strategie (Michael Tomes)

Jan Řežáb, šéf a spoluzakladatel Socialbakers.com
Jan Řežáb, CEO Socialbakers
3
Fotogalerie

Jak sociální sítě mění svět? To je tématem konference Engage Prague 2017, která se letos v půli května v Praze uskuteční už potřetí.

 „Rok 2016 jasně ukázal, že síla sociálních sítí může absolutně změnit svět, proto jsme chtěli nabídnout nejen klasický program z pohledu marketingu a byznysu na sociálních sítích, ale pozvali jsme i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu,“ upřesňuje za pořadatele Jan Řežáb, zakladatel Socialbakers  zabývající se analytikou sociálních sítí.

Kromě přednášek osobností využívající sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně, digitálních marketérů jako například Tonyho Fernandese, zakladatele a šéfa aerolinek AirAsia, čeká návštěvníky téměř třicítka workshopů. Ty povede mimo jiné Veronica McGregor z NASA či lídři marketingu firem Canon, Heineken či JCDecaux.