Rockové Vánoce se rozjíždějí

Kampaň RockRádií

Kampaň RockRádií Zdroj: archiv

Strategie , Petr Novotný
Síť RockRadií startuje komunikační kampaň na podporu vánočního vysílání nazvaného „Rockový Vánoce“. Kreativu si rozdělil management RockRádií s TWDC Prague.

V rámci mediálního mixu tentokrát RockRádio vsadilo zejména na tiskovou reklamu v regionálních Denících a rozsáhlou podporu na sociálních sítích včetně bannerové kampaně na specializovaných webech. Velké podpory se „Rockový Vánoce“ dočkají tradičně v rámci Facebooku a webové prezentace RockRádií, které disponují vysokou fanouškovskou základnou.

Kampaň RockRádiíKampaň RockRádií | Zdroj: archiv

„Naší kampaní chceme akcentovat charakteristickou odlišnost naší marketingové komunikace i základní priority naší programové filozofie a zejména trochu ozvláštnit všem našim posluchačům nadcházející sváteční dny. Rockový Vánoce budou výrazným programovým prvkem, v rámci něhož budeme téměř každou hodinu v živém vysílání od 10. až do 24. prosince rozdávat mezi naše posluchače spoustu rockových dárků – ať už půjde o náš merchandising, nebo hudební nosiče a další rockové radosti,“ říká programový ředitel stanice Petr Sznapka.

Kreativní zpracování kampaně, která běží od 10. prosince, má stejně jako dříve na starosti studio TWDC Prague, exekuci si management RockRádií vyřešil in-house.