Rollersigns: flexibilní mediální nosič v POS/POP komunikaci

mediální nosič Rollersigns

mediální nosič Rollersigns

Geniální věci bývají často velmi jednoduché. A přesně takový je i mediální nosič Rollersigns, který již od druhé poloviny roku 2010 na český trh exkluzivně dodává společnost HP N Media, člen skupiny HPCG. Principem fungování nosiče je umístění konzole s reklamním sdělením mezi standardní bariéry -nohy sloužící k oddělování jednotlivých prostor.

Konzole se systémem navíjení se svou funkcí podobá dnes již notoricky známým roll-up bannerům, a klasickým bariérám, které typicky slouží ke směrování front, tak dává zcela nový rozměr. Systém byl vyvinut ve Velké Británii, kde je rovněž patentován. Vedle hlavního prvku, zmiňované konzole nesoucí navinutý reklamní poutač, obvykle banner nebo mesh banner s jedno i oboustranným potiskem, je důležitou součástí celého systému Rollersigns také redukce, patentovaný plastový výlisek, který se jednoduše nasadí na standardní bariéry a celý systém je tak připraven kdekoli a kdykoli k okamžitému použití. „Mezi hlavní výhody patří flexibilita, mobilita a samozřejmě viditelnost neseného média,“ vyjmenovává přednosti Rollersigns Petr Hlavatý, zakladatel HPCG.

Snadno a rychle

Jedinečnost systému spočívá, vedle zmíněné mobility, rychlé a snadné instalace téměř kdekoli, ať již se jedná o vnitřní či venkovní prostředí, zejména ve vizibilitě komunikovaného sdělení. Díky faktu, že se reklamní sdělení dostává prostřednictvím rollersignů i do míst, kde doposud žádná jiná reklama není, a je přímo na očích vybrané cílové skupiny (např. čekající ve frontě na jízdenky), představuje Rollersigns revoluci zejména v instore komunikaci. Další výhodou systému, resp. novinkou v instoru, je fakt, že jednotlivé nosiče lze lehce propojovat v tzv. nekonečný pás a komunikovat tak i obsáhlejší sdělení nebo dokonce celý příběh produktu či značky.

Rollersigns si pro svou POS komunikaci zvolil i národní letecký přepravce ČSA, který jej začal v létě minulého roku používat na svých odbavovacích přepážkách na Ruzyňském letišti. „Máme velmi kladné ohlasy od klienta i pozitivní výsledky průzkumu efektivity komunikovaného sdělení, který jsme zpracovali po osazení nosičů na přepážky ČSA,“ dodává Petr Hlavatý. Další významný dopravce, České dráhy, se rovněž rozhodl pro využití rollersignů. Prozatím odebírá kovové bariéry s podstavci, protože oceňuje vysokou kvalitou jejich provedení. Ve světě je možné rollersigny vidět při různých sportovních a kulturních akcích, zejména automobilových závodech, pro které byl původně konstruován, vč. těch nejprestižnějších. Rollersigns totiž již několik sezón putuje spolu s Formulí 1. Uplatnění ale našel např. i v přední síti britských lékáren.

Testovací provoz v lékárnách

V České republice v současné době probíhá testovací provoz nosičů ve vybraných lékárnách sítě Dr. Max, kde se snaží HPCG s rollersigny prosadit a navázat tak na úspěch z domovské Velké Británie. „Od počátku listopadu testujeme umístění nosičů ve vybraných středočeských lékárnách s reklamou na produkty společnosti Krka, abychom získali měřené hodnoty efektivity kampaně a zároveň se seznámili s reálnými provozními podmínkami v lékárnách. Od února plánujeme osadit celkem padesát nejnavštěvovanějších lékáren Dr. Max v rámci celé ČR, což nám umožní nabídnout klientům unikátní mediální síť,“ říká Hlavatý.

„V současné době se jeví naše budoucí spolupráce jako smysluplná pro obě strany. Budeme rádi, pokud budeme moci našim distribučním partnerům nabídnout další netradiční a zejména funkční POS nosič,“ dodává k chystané spolupráci Luboš Korbelář, obchodní a marketingový ředitel společnosti Česká lékárna (provozovatel lékáren Dr. Max). Podle svého vyjádření počítá HPCG vedle lékáren s dalším rozšířením mediální sítě tvořené nosiči Rollersigns o další atraktivní lokality s vysokou návštěvností a dlouhou dobou expozice.