Rubikon PR radí českému týmu Taxify

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: CC BY-NC-ND 2.0: Ryan Flickr

Agentura Rubikon PR od začátku května zajišťuje komunikaci pro startup Taxify. Bude se věnovat zejména korporátní komunikaci a českému týmu bude také radit v oblasti vztahů s médii.

Komunikace Rubikonu pro Taxify bude směřována zejména na ekonomická a mainstreamová média a jejím cílem bude posílení povědomí o značce Taxify.

„Praha je pro Taxify důležitým trhem. Zároveň je zde silná konkurence, která naší práci přidává na důležitosti,“ říká Šimon Rákosník, Managing Partner agentury Rubikon PR.

„I my si uvědomujeme, že zásadní roli při získávání nových trhů hraje i komunikace s médii,“ dodává Roman Sysel, manažer zodpovědný za aktivity Taxify v České republice.

Aplikace Taxify vznikla v roce 2013 jako projekt Markuse Villiga, který v té době dokončoval střední školu a chystal se na vysokoškolské studium. V domovském Tallinnu mu ovšem chyběla aplikace umožňující snadné objednání taxi. A tak si ji vytvořil sám. Od té doby vstoupil na deset převážně evropských trhů, od srpna 2015 poskytuje služby i v České republice.