Saatchi & Saatchi připravili kampaň pro katarskou Ooredoo

Martin Jaroš

Martin Jaroš Zdroj: Repro Strategie

rap
Pro katarskou značku Ooredoo, kde působí bývalý marketingový šéf českého T-Mobilu Martin Jaroš, připravila Saatchi & Saatchi Praha kampaň s Lionelem Messim. Součástí kampaně je nejen televizní spot, ale také print, OOH a online.

Simply do wonders. Tak zní claim nové kampaně, která vznikla v pražských Saatchi pro katarské Ooredoo. Hlavními hrdiny jsou Lionel Messi, tři malí fotbalisti a robotický míč na dálkové ovládání. Režii měl Craig Gillespie v koprodukci MJZ/Savage Europe a postprodukci zajišťovala UPP pod vedením Jana Malíře. Natáčelo se a fotilo v Barceloně. Agentura Saatchi & Saatchi Praha celou kampaň řídila jak z kreativní, tak ze servisové stránky.

Spot