Sanoma relaunchuje týdeník Vlasta, chce pro něj mladší cílovou skupinu

Obálka časopisu Vlasta

Obálka časopisu Vlasta

red
Týdeník Vlasta, jeden z klíčových titulů vydavatelství Sanoma Media Praha, od konce února výrazně mění svou podobu a pokouší se omladit svou cílovou skupinu. Tou mají nově být ženy ve věku 40-49 let.

„Chceme omladit cílovou skupinu: zaměříme se především na perspektivní kategorii žen ve věku 40-49 let. Vlasta tak bude svým zaměřením na trhu jedinečná – zajímavá jak pro čtenářky, tak inzerenty,“ říká publisher titulu Petr Zavadil. Podle něj proměnu doprovodí razantní kampaň, která proběhne v několika vlnách v televizi, rozhlase a na internetu včetně sociálních sítí.

Nově si přečtou čtenářky Vlastu v elektronické podobě – na tabletu, chytrém telefonu nebo třeba v notebooku prostřednictvím digitální trafiky Publero. Tištěný týdeník se také více provazuje s webem www.vlasta.cz, který byl spuštěn před necelým rokem.

Sanoma Vlastu rozšířila o televizní program a zařadila nové rubriky, například Doma, Test, Wellness, Psychologie nebo Vztahy.

Podle monitoringu ABC ČR měla v roce 2012 Vlasta průměrný prodaný náklad 53 509 výtisků a čtenost na vydání 309 000.