Sarantis promuje mezi regály ve 3D

Orzene, komunikace v místě prodeje

Orzene, komunikace v místě prodeje

V těchto dnech je ve vybraných prodejnách Albert k vidění zajímavá kampaň na šampon Orzene. Zadavatel společně s agenturou zvolil Shelf stopper s 3D prvkem.

Regálový poutač s otáčející se lahví šamponu je umístěn na pěti prodejnách Albert v Praze, Brně, Mladé Boleslavy, Olomouci a Ostravě ve dnech od 15. července do 15. sprna. Zadavatelem kampaně je společnost Sarantis, kampaň kreativně připravila agentura I.N. Global a na prodejnách jí zrealizovala společnost POS Media CR.

Prostorové řešení POS komunikace je v našich podmínkách stále výjimečné. V České republice byl 3D regálový poutač na prodejní ploše realizován teprve po druhé. První byla kampaň na Heru s odtrhovacími recepty, která proběhla loni v létě. „Tuzemští zadavatelé si zatím na podobný způsob komunikace nezvykli, ale například v Maďarsku je mezi klienty POS Media oblíben, především u drogistického zboží a mléčných výrobků,“ říká PR a marketingová manažerka POS Medisa CR Pavlína Klementová.

Orzene detailOrzene detail