Savo vzalo televizní reklamu z opačného konce

Jedna žena z deseti nepoužívá Savo

Jedna žena z deseti nepoužívá Savo Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Savo spustilo televizní kampaň, ve které si utahuje z klišé „devíti doporučujících žen z deseti dotázaných“. Za kreativou stojí agentura Young & Rubicam.

Společnost Unilever vtiskla před létem nový design celé produktové řadě čisticích prostředků značky Savo. V televizní kampani využívá výsledek reálného výzkumu, podle kterého Savo doporučuje devět z deseti žen. Toto tradiční klišé však tvůrci následně opouštějí, aby se věnovali oné desáté ženě a její snaze poradit si se „skoro každým problémem v domácnosti“ jiným, opravdu nečekaným způsobem.

Reklama je dílem kreativní agentury Young&Rubicam a režiséra Daniela Růžičky. Kampaň běží v České republice i na Slovensku od začátku srpna.