Sazka pokračuje v konceptu s Jágrem

Jaromír Jágr

Jaromír Jágr

Nový vlastník zkrachovalé sázkové kanceláře spouští dnes večer svou první reklamní kampaň. Její tváří zůstává Jaromír Jágr.

Cílem kampaně je podpora růstu tržeb a obnovení důvěryhodnosti značky Sazka, kterou bude nový vlastník – společnost Sázková kancelář – v komunikaci dál využívat.

„Natočili jsme celkem tři spoty, ale vzhledem k rychlosti celého projektu a termínu vysílání jsme dosud dokončili jen první z nich. V těchto dnech dokončujeme i další, který bude vánočně laděný, poslední z natočených spotů se bude vysílat až v příštím roce. Natáčeli jsme s Jaromírem Jágrem přímo ve Philadelphii, takže jsme chtěli štáb, pronajatou techniku i Jaromíra maximálně efektivně využít,“ říká členka představenstva Sázkové kanceláře Jana Studničková.

Ve vysílání budou nasazeny vždy dvě základní varianty spotu: s jackpotem a bez jackpotu, a to v závislosti na tom, jak rychle je technicky možné jackpot aktualizovat. Těsně po losování a den poté dopoledne budou vysílány verze bez jackpotu.

Zadavatel kampaně, která bude do konce roku stát zhruba 50 milionů korun, nesází jenom na televizi. „Komunikaci jsme zahájili už 2. listopadu v celostátních denících a ještě se objevíme v Praze na osvětlených venkovních plochách,“ řekla Strategii Jana Studničková.

Na kreativním řešení kampaně Sázková kancelář spolupracovala s režisérem Petrem Němečkem a s reklamní agenturou Proximity Prague. Stejná agentura vytvořila vizuální identitu pro Jágrův hokejový klub Rytíři Kladno.

Podívejte se na třicetivteřinovou verzi spotu: