Sazka rozdá ženám černé perly

Loterijní společnost Sazka vydává novou emisi losů Černá perla a uvádí novinku Velká černá perla. Projekt podpoří soutěžní microsite Cernaperla.sazka.cz, která má za cíl zvýšit emoční propojení žen nad 30 let se značkou a kategorií losů. Kampaň kompletně zajišťuje agentura Symbio Digital.
Hlavní výhrou v aktivační soutěži jsou skutečné černé perly z Tahiti. Indicie poskytnuté na soutěžní stránce přivádějí ženy na různé stránky her Sazky a partnerské online magazíny pro ženy, kde jsou digitálně „ukryté“ černé perly.
Předání odměn v podobě tahitských perel proběhne osobní formou v rámci „Dne plného překvapení“ v hlavním městě. Krátký spot, který z předání vznikne, poslouží jako upoutávka pro druhé kolo soutěže a jako obsah pro sociální sítě Sazky. Realizaci spotu zajišťuje Symbiograf, tedy in-house videoprodukce agentury Symbio Digital.
Součástí soutěžní aktivace je bannerová kampaň, kterou rovněž zajišťuje Symbio.