Scanner: Fotbal podle Pepsi

Dron zahajuje fotbalové utkání

Dron zahajuje fotbalové utkání Zdroj: archiv

Když hrajete fotbal na ulici, v noci, takže na něj vidíte jen díky umělému osvětlení zprostředkovanému LED zářiči na okolních budovách, hrajete v pěti lidech na každé straně namísto v jedenácti a místo sudího vám podává míč, uděluje karty a vůbec píská jakýsi dron, tušíte, že něco není úplně normální.

A taky není: jste ve spotu na Pepsi Max, která jím prostřednictvím agentury AMV BBDO v půli dubna odstartovala svoji „první globální kampaň“. Ta věc se odehrála v Barceloně a tvůrci reklamy tvrdí, že reakce kolemjdoucích jsou autentické. Scanner to nedokáže posoudit. Zato ví, že když chce člověk vidět dobrý fotbal, jde se podívat na hřiště s jedenácti hráči a rozhodčím; a když chce pít hnědou limonádu, udělá lépe, sáhne-li po originální Coca-Cole než po jejím přeslazeném, takřka bezbublinkovém epigonovi, i kdyby si stokrát říkal Max.