Scanner: Lyft zlobí reklamní tvůrce

Lyft se baví

Lyft se baví Zdroj: archiv

Firma Lyft, jež se zabývá komerční přepravou individuálních osob na krátké vzdálenosti, vyhlásila, že hledá "desátou reklamní agenturu na doplnění portfolia". A že ať se reklamky hlásí se svými nápady a zveřejní je na Twitteru.

Mezi profíky v reklamě má taková praxe špatné jméno, protože je to v podstatě stejné jako říct „pojďte pro nás dělat zadarmo“. Není to nic nového a někdo ochotný se vždycky najde; v poslední době zkoušely podobný fígl například řetězec hotelů Aloft či firma na sdílení aut ZipCar.

Lyft však zašel ještě o kus dál: ani se neobtěžoval si vymýšlet podrobnosti případného angažmá pro vítěze své „soutěže“. Jak napsal jeden z uchazečů pro server Napkinmarketing.com, na otázku po tom, co by vlastně vítězství jeho agentuře přineslo, nedostal ani odpověď.

Pikantní je, že poradcem Lyftu (jenž už vybral od investorů přes miliardu dolarů) přes reklamu je uznávaný reklamní podvod- tvůrce Alex Bogusky, který proti výzvám k podobným „soutěžím“ vždycky hlasitě brojil. Možná Lyftu šéfuje Sepp Blatter, podezírá firmu Scanner.