Seat chce v kampani prožít každý den naplno

Seat

Seat

Značka Seat spouští globální kampaň pro model Leon Cupra. Kampaň pod hlavičkou konceptu „Prožijte každý den naplno“ byla zahájena krátkými upoutávkami zaměřenými na výkon motoru.

Kampaň na tento model byla spuštěna nejprve v Německu, Rakousku a Švýcarsku, následovat bude další Evropa, Afrika a americký kontinent. Kampaň odstartovala 25. února.

„Cílem upoutávky je vytvořit napětí výhradním zaměřením na to, co Cupra poskytuje díky svému výkonnému motoru, a připravit veřejnost na pozdější odhalení jejího nádherného designu,“ zdůrazňuje Chacho Puebla, kreativní ředitel a partner ve společnosti Lola.

Následovat budou další druhy komunikačních kanálů včetně televize, digitálních médií, OOH (Out Of Home) a sociálních médií.

Kampaň byla připravena a realizována agenturami Lola a Lowe.