Škodovka představila nový spot na Octavii RS

Spot se odehrává ve městě, jehož obyvatelé si potrpí na vyladěné předměty. V záběru se objeví sekačka na trávu s extra silným motorem, sportovní úprava dětského kočárku, nebo tříkolka v nadživotní velikosti. Ale Octavia RS projíždějící městem dokáže zastavit život a strhnout pozornost jen na sebe. Hudba, střih a dějová linie příběhu udržuje diváka v napětí až do úplného konce, kdy se nová Octavia RS konečně objeví celá.
Nový spot vznikl netradičně v britské reklamní agentuře Fallon. Podle informací ze Škody Auto to neznamená, že by se něco měnilo na roli Hot House, který zastřešuje mezinárodní marketing společnosti a s ní spolupracující agentury. Součástí Hot House je i agentura Leagas Delaney, která se na tvorbě kampaní pro Škodu běžně podílí. Zástupce škodovky ale tentokrát zaujal koncept Fallonu, takže se ho rozhodli využít.
Podívejte se na nový spot:
Kreativní agentura: Fallon (Velká Británie)
Produkce: Caviar
Režisér: Keith Schofield
Account Manager: James Easterbrook
Komparz: cca 30 osob
Světová premiéra nové Octavie RS se uskutečnila v polovině července na ikonickém festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Na jednotlivé trhy pak bude novinka uváděna postupně od srpna. Nasazení spotu v televizi se předpokládá ve druhé polovině srpna. O délce a intenzitě kampaně budou rozhodovat jednotliví importéři.