Škodovka představila nový spot na Octavii RS

Škodovka představila nový spot na Octavii RS

Škodovka představila nový spot na Octavii RS

Škoda umístila na svůj globální YouTube kanál nedávno natočenou reklamu na model Octavia RS. Šedesátisekundový spot bude k dispozici pro všechny trhy, kde bude tato novinka dostupná. Natáčení reklamy proběhlo začátkem června v Praze Nebušicích pod vedením britské kreativní agentury Fallon.

Spot se odehrává ve městě, jehož obyvatelé si potrpí na vyladěné předměty. V záběru se objeví sekačka na trávu s extra silným motorem, sportovní úprava dětského kočárku, nebo tříkolka v nadživotní velikosti. Ale Octavia RS projíždějící městem dokáže zastavit život a strhnout pozornost jen na sebe. Hudba, střih a dějová linie příběhu udržuje diváka v napětí až do úplného konce, kdy se nová Octavia RS konečně objeví celá.

Nový spot vznikl netradičně v britské reklamní agentuře Fallon. Podle informací ze Škody Auto to neznamená, že by se něco měnilo na roli Hot House, který zastřešuje mezinárodní marketing společnosti a s ní spolupracující agentury. Součástí Hot House je i agentura Leagas Delaney, která se na tvorbě kampaní pro Škodu běžně podílí. Zástupce škodovky ale tentokrát zaujal koncept Fallonu, takže se ho rozhodli využít.

Podívejte se na nový spot:

Kreativní agentura: Fallon (Velká Británie)
Produkce: Caviar
Režisér: Keith Schofield
Account Manager: James Easterbrook
Komparz: cca 30 osob

Světová premiéra nové Octavie RS se uskutečnila v polovině července na ikonickém festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Na jednotlivé trhy pak bude novinka uváděna postupně od srpna. Nasazení spotu v televizi se předpokládá ve druhé polovině srpna. O délce a intenzitě kampaně budou rozhodovat jednotliví importéři.