Sledge hokejisté si zahráli v paralympijské kampani

Hlavními hrdiny úplně nové kampaně Českého paralympijského výboru jsou sledge hokejisté

Hlavními hrdiny úplně nové kampaně Českého paralympijského výboru jsou sledge hokejisté

Hlavními hrdiny úplně nové kampaně Českého paralympijského výboru jsou sledge hokejisté. Paralympijský tým pokračuje ve spolupráci s reklamní agenturou Mark/BBDO, která v uplynulých letech přinesla několik ocenění z kreativních soutěží.

Nový televizní spot představuje nejenom samotné sledge hokejisty, ale i jejich „alter ega“, která jsou zobrazena tak, jak se hráči cítí, když vyjedou na led. Kampaň odstartovala na konci října a poběží až do samotných paralympijských her. Spot pro České televizi doplňují rozhlasové spoty a outdoor s celorepublikovým pokrytím, kampaň bude postupně rozšířena i do celorepublikových deníků. V listopadu se rozběhnou ještě aktivace, jejichž centrem bude Facebook Českého paralympijského týmu.

Podívejte se na nový spot:

Kampaně Českého paralympijského týmu se stávají tradiční záležitostí, která navíc pravidelně přináší ocenění z tuzemských reklamních soutěží. Kampaň z let 2007 a 2008, která běžela před paralympiádou v Pekingu, získala Metro Zlatou pecku v kategorii tisková inzerce:

2981917:normal690:true:true

Spoty vysílané v Českém rozhlase k účasti české výpravy na deaflympijských hrách na Tchaj-wanu získaly stříbro v soutěži Louskáček 2009.

2981918:normal690:true:true

Televizní spot Jízda poslepu byl v roce 2011 oceněn Zlatou peckou.

2981919:normal690:true:true