Sledge hokejisté si zahráli v paralympijské kampani

Nový televizní spot představuje nejenom samotné sledge hokejisty, ale i jejich „alter ega“, která jsou zobrazena tak, jak se hráči cítí, když vyjedou na led. Kampaň odstartovala na konci října a poběží až do samotných paralympijských her. Spot pro České televizi doplňují rozhlasové spoty a outdoor s celorepublikovým pokrytím, kampaň bude postupně rozšířena i do celorepublikových deníků. V listopadu se rozběhnou ještě aktivace, jejichž centrem bude Facebook Českého paralympijského týmu.
Podívejte se na nový spot:
Kampaně Českého paralympijského týmu se stávají tradiční záležitostí, která navíc pravidelně přináší ocenění z tuzemských reklamních soutěží. Kampaň z let 2007 a 2008, která běžela před paralympiádou v Pekingu, získala Metro Zlatou pecku v kategorii tisková inzerce:
Spoty vysílané v Českém rozhlase k účasti české výpravy na deaflympijských hrách na Tchaj-wanu získaly stříbro v soutěži Louskáček 2009.
Televizní spot Jízda poslepu byl v roce 2011 oceněn Zlatou peckou.