Slevy na letácích oproti loňsku rostou

slevy

slevy Zdroj: ctk

Výše slev v letácích obchodních řetězců roste. Podle posledního projektu Leaflet Monitor agentury Incoma GfK se v akcích nejčastěji objevují nápoje, maso a masné výrobky.

Letáky obchodních řetězců hrají významnou roli v boji o zákazníka. Na cenové akce zákazníci slyší – podíl výrobků zakoupených ve slevě neustále roste. Zatímco v minulém roce se komunikované slevy průměrně pohybovaly na úrovni 20-23 procent, letos je to již na úrovni 25-28 procent.

Jak ukázal výzkum „Leaflet Monitor“, v průběhu měsíce října se na stránkách letáků obchodních firem objevilo více než 35 tisíc výrobků ve slevě. Nejčastěji promovanou kategorií byly nápoje (3965 položek), následovalo maso a masné výrobky (2624 výskytů) a mléčné výrobky (2158). Mezi nepotravinářskými sortimenty vedla kosmetika (1480 výskytů v letácích) a elektrospotřebiče pro domácnost (1392).

Nejčastějšími inzerenty z řad dodavatelů byly společnosti Kraft Foods, Nestlé, Henkel, Unilever a Procter & Gamble, nejčastěji promovanými značkami byly produkty Hamé, Nowaco, Vitana a Samsung.