Snídaňové cross promo od Coca-Coly a Mondelez

Společné POP materiály Cappy a Bebe Dobré ráno

Společné POP materiály Cappy a Bebe Dobré ráno Zdroj: archiv

Coca-Cola a Mondelez spojily síly ve společné kampani pro značky Cappy a BeBe Dobré ráno. Aktivace proběhne zejména v místech prodeje.

Coca-Cola HBC ČR/SR letos zaměří svou marketingovou komunikaci na snídaně. Spouští dlouhodobou crosspromo kampaň postavenou na svojí značce Cappy a dále BeBe Dobré ráno z portfolia společnosti Mondelez. Téma snídaní je podle zástupců společností ideální pro aktivaci všech prodejních kanálů nejen v rámci tradičního a moderního trhu, ale i v segmentu horeca.

Coca-Cola HBC navazuje touto kampaní na zavedení plastových obalů nápojů Cappy na začátku loňského roku. Kampaň se vztahuje na celé portfolio Cappy a BeBe Dobré ráno a vznikla společnou prací společností Coca-Cola a Mondelez.

„Společná instore aktivace probíhá jak v obchodech, tak čerpacích stanicích, samozřejmě i v trafikách a kantýnách. Zaměřujeme se na společnou aktivaci a komunikaci v místě prodeje pomocí společného vystavení a POP materiálů. Další podpora může následovat podle dohody obou firem,“ sdělil Strategii marketingový manažer Coca-Cola HBC ČR Zbyněk Chládek.