Součástí Adexpres bude nová PR agentura Gong

Tomáš Vozáb, Gong

Tomáš Vozáb, Gong Zdroj: Gong

PR agentura s názvem Gong vzniká jako další značka čerstvě akvírované skupiny Adexpres, která se v březnu tohoto roku stala součástí jedné z největších komunikačních sítí světa Dentsu Aegis. Síť tak rozšiřuje své služby o obor public relations.

PR agenturu Gong povede Tomáš Vozáb, který na konci května odešel po pěti letech z agentury PR.Konektor, kde dosud působil na pozici account director. Zde za své pětileté působení dosáhl řady oborových ocenění na poli tuzemském i zahraničním, včetně vítězství v European Excellence Awards.

„Nechceme dělat věci podle šablony, ale přicházet s novými a neotřelými řešeními. Stojíme však pevně na základech tradičního PR. Důležitou součástí zaměření nové agentury bude úzká spolupráce s opinion leadery a známými osobnostmi showbyznysu a veřejného života, které využijeme jako ambasadory i nad rámec PR pro přímou komunikaci s danou cílovou skupinou,“ popisuje vize a zaměření Vozáb, managing director agentury Gong.

Logo PR agentury GongLogo PR agentury Gong | Gong

Hlad po PR

Gong bude jakožto další značka čerstvě akvírované skupiny Adexpres zejména zpočátku v úzké spolupráci s jejími členskými agenturami Bistro a Bistro Social. Nový brand má však vizi pracovat pro skupinu mediálních agentur v celém regionu střední a východní Evropy.

„Myslím, že právě teď nadešel ten správný čas pořádně do nových a neprobádaných oblastí marketingové komunikace šlápnout. Po PR cítíme hlad nejen u našich klientů, ale i klientů sítě,“ komentuje novinku Jan Galgonek, šéf digitální a kreativní divize Dentsu Aegis Network Czech Republic, pod jejíž křídla Adexpres patří.