Spořitelna rebranduje služby pro bonitní klientelu

Vizuál kampaně na Erste Premier

Vizuál kampaně na Erste Premier

Česká spořitelna mění od 2. května název služby ČS Premier na Erste Premier. Přejmenováním chce jasně vymezit tento produkt jako prémiový a omladit bonitní klientelu, pro kterou je služba Premier určena.

Správnost záměru přejmenovat nadstandardní bankovní služby na Erste Premier potvrdil průzkum České spořitelny provedený mezi bonitními klienty. Dotazování přineslo informaci, že značka České spořitelny není pro tuto skupinu dostatečně přitažlivá. Službu Premier v současné době využívá 6,5 tisíce klientů, cílem rebrandingu, kampaně a postupného rozšiřování nabídky služeb je do konce letošního roku zvětšení zákaznického kmenu na 10 tisíc klientů. Česká spořitelna chce v této kategorii docílit dominantní postavení na trhu.


Tvorbu komunikace značky Erste Premier dostala na starosti reklamní agentura České spořitelny Young & Rubicam. Banka sice primárně spoléhá na dobré reference dosavadních klientů, nicméně rebranding podpoří imagovou kampaní umístěnou na pobočkách, billboardech a v tisku. Nové klienty hlavně z řad mladší generace by mohl přesvědčit i nový vzhled webových stránek.

Vizuál kampaně na Erste PremierVizuál kampaně na Erste Premier

Přejmenování kromě výměny loga nepřináší klientům žádné další změny. Česká spořitelna tímto krokem ale fakticky zahajuje transformaci drobného bankovnictví, jejímž cílem je změna přístupu a komunikace s jednotlivými skupinami klientů. Dalších změn si klienti všimnou na pobočkách na podzim. Měly by se týkat zhruba deseti procent klientů, které ČS zařazuje do takzvané střední třídy. Běžní klienti a drobní podnikatelé se nového přístupu dočkají během roku 2013.