Spot dne: Kdo je v rodině, ten se počítá kampaň Migros • Zdroj: archiv vtf16. září 2015 · 06:59 Švýcarský obchodní dům Migros příště bude muset lépe zvážit svou akci „sleva 5 % za každého člena rodiny“. Kdyby se k ní každý postavil jako dáma ze spotu agentury Leo Burnett z Curychu, přišel by obchoďák brzy na buben. kampaň Migros
Česká koruna na lopatě amerického Fedu. Investory okouzlil dolar, vynese víc, než mysleliBurzy a trhy
Studio Warhorse ukázalo pokračování hitu Kingdom Come: Deliverance. „Dvojka“ vyjde na konci roku Technologie a média
Odbory si nepřejí Royal Mail vlastněnou cizinci. Labouristé prý jsou ke Křetínskému vstřícnějšíBurzy a trhy
Facebook, TikTok a další musejí ukázat, kdo a jak inzeruje. Transparentnost jim zatím nejdeNázory a analýzy
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Odchod dopravního podniku z projektu v Holešovicích by Prahu stál 1,3 miliardy, tvrdí předžalobní výzvaDomácí
Smíšená realita místo monitoru. Mezi hrami se neprosadila, průlom může zařídit svět práceTechnologie a média
Výpověď bez udání důvodu nebude. ODS se podvolí Jurečkovi, zákoník práce se nezpružní Názory a analýzy