Spot dne: Mike se v limonádách vyzná Kampaň Mike´s Hard Lemonade • Zdroj: archiv vtf27. února 2015 · 06:59 Nechce se tomu věřit, ale Mikovi připadá pivo nudné. Vymýšlí, jak ho zatraktivnit. Napadlo ho, že do něj přidá šťávu z čerstvého ovoce. Aby ten nápoj zvaný Mike´s Hard Lemonade někdo pil, povolal si náš vylepšovatel reklamní agenturu Trisect z USA. Mike´s Hard Lemonade
Slevy na elektromobily přesahují i osm set tisíc. Prodejci vyprazdňují sklady a lákají na dotaceObchod a služby
Oškubat bohatého kapitalistu je lákavé. V hledáčku jsou banky, energetika a telekomunikaceNázory a analýzy
Ukažte politikům, jak má vypadat vaše budoucnost po práci. Vypočítejte si svou penzijní reformuDomácí
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Letošek investicím přeje, trh si dá nanejvýš krátkou pauzu, říkají oceňovaní portfolio manažeřiRozhovory
Letošní státní dluh je rekordní. Na každého Čecha připadá zhruba 300 tisíc korunFinance a bankovnictví
AktualizovánoIzraelský útok na Írán hýbe světovými trhy, zlato a ropa zdražuje, bitcoin míří dolůByznys
Česko v energetice hraje vabank a téměř vše sází na jádro. Zatím ale jen přešlapuje na místěPrůmysl a energetika