Spot dne: Mrtvý úhel ožil! | E15.cz

Spot dne: Mrtvý úhel ožil!

nes

Citroën od 1. září přichází s novou televizní kampaní od Euro RSCG na svůj model nižší střední třídy Citroën C4, který byl úspěšně uveden na trh začátkem letošního roku. Reklama vtipně prezentuje jeden z klíčových benefitů vozu, a totiž systém kontroly mrtvého úhlu, který výrazně zvyšuje bezpečnost jízdy. Spot vytvořila pařížská agentura H

Citroën C4 má oči tam, kde je zapotřebí

Autor: nes

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.