Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Gigafactory pro umělou inteligenci nemá být jediná. Česko chce získat i menší evropskou „továrnu“ za miliardu Technologie a média
Otevřete východní hranici, naléhá Čína na Polsko. Bojí se zmrazení páteřní železnice pro export Geopolitika
Notino předběhlo evropský e-commerce trh. Po propuštění stovek lidí se soustředí na efektivitu Obchod a služby
Armáda získá elektronické lovce dronů české firmy Era, nákup už odkleplo ministerstvo Průmysl a energetika
Neznámý investor půjčil ČEZ miliardy. Dostal královský úrok, o kterém se střadatelům může jen zdát Průmysl a energetika
Český pavilon na EXPO přivítal už přes milion návštěvníků. Výstava se blíží překlopení do zisku Partnerem článku je EXPO 2025 Expo 2025
Na důchod si většina lidí spoří už přes tisícovku měsíčně. Úložky táhne nahoru státní příspěvek Důchody
Deset zemí, kde může Rusko zažehnout válku s NATO. Jiskrou mohou být drony, ostrovy i separatismus Geopolitika