Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Nové léky na hubnutí jsou perfektní a účinné, systém na ně ale není připravený, a nejen finančně, říká lékař Domácí
STAN v novém průzkumu předběhli SPD, preference Spolu dál klesají. Piráti mají nejlepší letošní výsledek Volby do Sněmovny
Kdyby rozdal obálky, už to má schválené. Tykačovi se komplikuje nákup vietnamské elektrárny Průmysl a energetika
Boom je pryč, zákazníci šetří, říká šéf polského impéria o stovkách hotelů, které chce dobýt Česko Rozhovory
Postavili jsme čtyři z pěti největších průmyslových nemovitostí v Česku, říká šéf české části Panattoni Ekonomika
Film dokáže vytáhnout z temnoty, ale jeden žánr na to nestačí. I proto žádnými neopovrhuji, říká Vica Kerekes Magazín