Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Další vládní akciová pumpa. Trumpova administrativa jedná s firmami v oblasti kvantových počítačů Burzy a trhy
Značka Volkswagenu, která v Číně poráží Škodu Auto, se prodává i v Česku. Dovoz zajišťuje AAA Auto Průmysl a energetika
Albertovem to nekončí. Mám v plánu velkou knihovnu i studentský dům, říká rektorka Univerzity Karlovy Rozhovory
Pardubický obchoďák Grand koupila PSN hned dvakrát. Teď ho otevírá po rekonstrukci za půl miliardy Reality a stavebnictví
Inovativní firmy ušetří miliony korun ročně na daních. ANO chce úlevy ještě více zatraktivnit Startupy