Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Z vlivného člena dozorčí rady stratégem PPF. Kellnerová chystá svatbu s partnerem a spoluinvestorem Byznys
První obrněnec CV90 pro českou armádu sjel z výroby ve Švédsku. Vojáci je dostanou příští rok Průmysl a energetika
Nejlépe vydělávající Němci ztrácejí práci nejčastěji. Autoprůmyslová bouře míří do Česka Průmysl a energetika
Poprvé zaznívá, že péče o děti je hodnotná práce, říká Andrea Hermanová o desítkách tisíc za sousedské skupiny FLOW
Chcete špehovat svého ex? Influenceři na TikToku propagují GPS lokátory, nabádají ke stalkingu Technologie a média
Vláda selhala. Najednou objevila šmírovací nařízení, které se v EU vyjednává už tři roky Názory a analýzy
Pražská burza vydělává nejvíc z vyspělého světa. Na akciích ČEZ protekly za jeden den čtyři miliardy Burzy a trhy