Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Jak se Polsko dostalo mezi největší ekonomiky světa? Základ civilizačního pokroku vytvořilo už za komunismu Zahraniční
KFC žehlí ostudu se zkaženým masem. Česko mezi nejvýnosnějšími dividendovými trhy. Michelin v Česku rozdával hvězdy, poprvé i tuplovanou Co vám (ne)uteklo
Deset hodin denně, od pondělí do pátku. Lidští roboti vcházejí do továren, schopnostmi šokují Průmysl a energetika
Erotické pomůcky i lanovky vznikají v Praze na Letné. Fotograf se podíval do ateliéru designérky Anna Marešové Obchod a služby
Číňané ukusují z výrobních nákladů baterií. Analýza předpovídá pokles jejich cen i do budoucna Technologie a média
Bleskové zhodnocení i nájemní bonanza. Pět snových českých destinací pro nákup investičního bytu Burzy a trhy
Vyhledává nápady, které by jinak zůstaly na papíře. Investor Šoltys vsadil na drony i monitoring zdraví Byznys
Jawa doplácí na přísnější emisní normu. Prodeje má nakopnout nový silnější model Průmysl a energetika