Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf 15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Vysokorychlostní železnice je drahá a málo přínosná, odhalili Britové. Češi věří v opak Doprava a logistika
Proč Němci a Švýcaři nechtějí bydlet ve vlastním? Žebříček deseti zemí, kde nájem není ostuda Ekonomika
Od limitovaných edic po ryzí zlato: Nejdražší tenisky stojí víc než dům. Podívejte se na top 10 Obchod a služby
Levné čínské elektromobily Leapmotor míří na český trh. Ceny začínají pod půl milionu korun Doprava a logistika
Někdy mám pocit, že jako skupina plníme snad všechny normy, které existují, říká šéfka CSGM e15 a byznys