Spot dne: Nevidět to černě kampaň Ray-Ban • Zdroj: archiv vtf15. prosince 2015 · 06:59 Nasadit si černé brýle, nebo vidět svět v nových barvách? Jedná-li se o brýle značky Ray-Ban, je možné obojí naráz. Spot vznikl v reklamní agentuře Passion z Paříže. kampaň Ray-Ban
Napoleon ve Venetu. Vlajkové SUV od Renaultu dokáže posádce zatajit svůj spalovací motorDoprava a logistika
Podcastový seriál o energetice #1: Předčasný konec uhlí znamená problém hlavně pro teplárnyBusiness Club
Bude digitální rubl silnější zbraň než atomovka? Moskva připomíná naivní start-up, ale klame tělemNázory a analýzy
Nájemní bydlení nevyřeší jen trh. Máme dvacet let zpoždění, říká šéf Pražské developerské společnosti
AktualizovánoNižší trest, než se čekalo. Zakladatel kryptoburzy FTX Sam Bankman-Fried stráví za mřížemi 25 letKryptoměny
Rozpolcená Škoda Enyaq. Poptávka roste, výroba klíčového elektromobilu ale bude dál kulhatPrůmysl a energetika