Spot dne: Sladká sprcha kampaň Powerade • Zdroj: archiv vtf 20. září 2016 · 06:59 Možná bychom čekali, že sportovec číslo 36 své spoluhráče nakopne. Místo toho však nápoj Powerade nakopne „šestatřicítku“. Spot vymysleli v newyorské agentuře Wieden + Kennedy. kampaň Powerade
Sto milionů za dva dny. Fanoušci se podcasterovi Vojtovi Žižkovi složili na pražský činžák Finance a bankovnictví
Francouzská politická krize je zpět v plné síle. Le Penová vyhlíží další šanci k uchopení moci Zahraniční
Toyota bude v Kolíně vyrábět elektromobily, do rozšíření výroby dá přes 16 miliard Průmysl a energetika
Evropa prohlubuje závislost na čínských surovinách, její elektromobil se bez nich nehne Průmysl a energetika
Růst CSG začal už před válkou, ta expanzi jen urychlila, říká finanční ředitel skupiny Průmysl a energetika
J&T spouští nový fond. Zaměří se na výrobce pro energetiku a základní vklad je jen tři stovky Průmysl a energetika
Pracovat je normální, učí se znovu Němci. Volná místa nestačí zaplňovat ani příval Ukrajinců Názory a analýzy
Inspekce práce zpřísní dohled. Od října hrozí firmám postihy za nehlášenou práci cizinců Práce a mzda