Staropramen mění po osmi letech sklenice

Staropramen mění po osmi letech sklenice

Staropramen mění po osmi letech sklenice

Smíchovský pivovar pokračuje v implementaci nového loga, které bylo představeno už loni v lednu. Poté, co bylo vyměněno milion lahví, přichází na řadu sklenice z hospod a restaurací. Kompletní redesign by měl být hotov během dvou let.

Stejně jako loňská změna lahví v maloobchodu, i letošní výměna skla by měla kromě funkčních benefitů a posílení image vyvolat zájem spotřebitelů a přinést potřebný impulz do segmentu gastronomie.

„Naše zadání designérům bylo jasné. Navázat na unikátní design lahve a dotvořit tak kolekci ikonických obalů Staropramene. Zároveň ale vytvořit sklenici funkční a praktickou,“ říká ke změně manažerka značky Staropramen Eva Prajsová. „S výsledkem jsme velmi spokojeni a také první odezva z hospod a od našich spotřebitelů na Facebooku je velmi pozitivní,“ dodává Prajsová.

O změně loga si více přečtěte zde:

Pivovar mění sklenice pro točený Staropramen po osmi letech. Tehdy, v roce 2005, přišel jako první u nás s vertikálním logem, které použil také na sklenicích. Náklady na stávající obměnu pivního skla, která bude probíhat postupně a potrvá po celý rok, se pohybuje v řádech miliónů korun.

Návrh nového skla vzešel od designérů agentury Unity, nové sklenice byly prací holandského týmu designérů pod vedením designového ředitele Olofa Ten Hoorna, hlavním designérem byl Erik Amsing. Designéři přišli se zajímavým funkčním prvkem, který by měl zlepšit komfort pití točeného piva. Spodní část sklenic totiž obsahuje drážky, jimiž voda z oroseného půllitru odtéká pryč a dno sklenice zůstává čisté.