Stvoření světa podle Prazdroje

Pilsner Urquell slaví 170. výročí

Pilsner Urquell slaví 170. výročí

red
Podívejte se na spot, kterým Pilsner Urguell slaví 170 let od založení značky. Dramaticky pojatý příběh o vzniku plzeňského piva vypráví Jaromír Hanzlík.

Pilsner Urquell koncem září odstartoval kampaň oslavující 170. narozeniny značky. Pro televizní obrazovky byl vytvořen spot o stopáži 30 nebo 40 sekund, který začíná velkým třeskem a končí východem slunce nad právě stvořeným půllitrem piva Pilsner Urquell. Televizní reklamu nadaboval herec Jaromír Hanzlík.

Spoty připravila agentura Mark/BBDO ve spolupráci s francouzsko-americkým režisérským duem Rojo, součástí kampaně je i venkovní reklama ve dvou variantách – s půllitrem nebo s lahví.

Na spot se můžete podívat zde:

Čtete také: