Symbio rozšiřuje kreativní oddělení

Kristýna Štěpánková, Symbio

Kristýna Štěpánková, Symbio Zdroj: archiv

Petr Novotný , Strategie
Po medializovaném náboru account manažerů posiluje agentura Symbio rovněž kreativní oddělení. Nastoupili do něj Kristýna Štěpánková a Václav Kuba.

Nový Idea Maker Kristýna Cupa Štěpánková přichází do Symbia z agentury Wunderman, kde pracovala jako Digital Concept Maker, předtím na podobné pozici působila i v agentuře Dark Side. Má za sebou kampaně pro značky jako CK Fischer, Lentilky, Heineken a Philips, připravovala také digitální strategii pro KFC nebo CSR program značky Era ze skupiny KBC.

V roce 2014 získala ocenění Young Lions v kategorii Cyber a reprezentovala Česko přímo v soutěži nejlepších mladých kreativců v Cannes. Její příchod je vedlejším efektem accountské kampaně, díky které Symbio získalo Petra Šupolíka a Báru Ripplovou.

Václav Kuba, SymbioVáclav Kuba, Symbio | archiv

Václav Kuba přichází do Symbia po čtyřech letech spolupráce s Českou televizí, kde působil jako týmový koordinátor pro korporátní web ČT a byl součástí týmu, který zajišťoval obsah pro webové stránky pořadů a sociální sítě České televize. Mimo jiné měl na starosti online komunikaci sedmé řady populární taneční soutěže StarDance.

V Symbiu bude mít jako Community Manager na starosti především tvorbu obsahu pro stávající klienty – Fernet Stock, Českou národní banku nebo Sazku.