Symbio získalo komunikaci značky Kneipp

Komunikaci značky Kneipp vyhrálo Symbio

Komunikaci značky Kneipp vyhrálo Symbio Zdroj: archiv Kneipp

Agentura Symbio vyhrála v září tendr značky německé přírodní kosmetiky Kneipp z portfolia společnosti Hartmann-Rico.

Symbio se v první fázi zaměří na zvýšení povědomí o značce Kneipp, a to prostřednictvím intenzivní facebookové komunikace v posledním čtvrtletí letošního roku.

„Symbio nás přesvědčilo nejenom v kreativní, ale především ve strategické úrovni. Nejde jen o pěkné posty na Facebook, ale o strategický pohled na fungování digitálního ekosystému jako celku,“ vysvětluje důvody vítězství Symbia Jana Brychtová, brand manažerka značky Kneipp.

„Máme jedinečnou šanci společně nastavit online komunikaci značky Kneipp. V tom nám vychází maximálně vstříc i klient, který nám naslouchá a v tom nejlepším slova smyslu se do práce na značce i zapojuje. A vzájemný dialog agentura–klient je jednou z klíčových ingrediencí úspěšné spolupráce,“ říká Barbora Quastová, account manažerka Symbia.