Na digitálních Lentilkách si smlsne Symbio

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: archiv

Agentura Symbio zvítězila v tendru na digitální komunikaci značky Lentilky z portfolia společnosti Nestlé pro rok 2017.

Symbio bude pro Lentilky zajišťovat strategii i produkci na celý příští rok – konkrétně půjde o sociální média, eventy, produkci videí a obsahu. Symbio tak po čtyřech letech vystřídá v této pozici agenturu Dark Side.

„Lentilky jsou love brand, a i proto chceme do komunikace přinést čertsvý vítr. Navíc budeme příští rok oslavovat 110. výročí značky Lentilky, a to znamená nádhernou příležitost být vidět,“ říká Andrea Chovanová, brand manažerka značky.

„Spolupráci s Nestlé rozšiřujeme letos dost intenzivně – od začátku roku jsme získali se dostali už ke čtvrtému brandu a na dohled jsou další dva,“ doplňuje Anna Řeháková, account manažer Symbia, která má Nestlé na starosti.

Symbio se kromě Lentilek stará už o KitKat, Margot a Carpathii.