T-Mobile promuje EET | E15.cz

T-Mobile promuje EET

Kampaň T-Mobilu k EET od Made by Vaculik
Kampaň T-Mobilu k EET od Made by Vaculik
• 
ZDROJ: T-Mobile

Strategie, Petr Novotný

T-Mobile odstartoval kampaň k nabídce Elektronické pokladny. Koncept má na starosti agentura Made By Vaculik.

Když už není cesty zpět a elektronická evidence tržeb (EET), živnostníky nenáviděný dárek ministra financí Andreje Babiše, zkrátka nastane, ti chytřejší jdou naopak novince naproti.

T-Mobile spustil od poloviny září kampaň od Made By Vaculik upozorňující na jeho služby s EET spojené. Kampaň trvá až do 30. listopadu 2016 a narazit na ni můžete v printu, onlinu, přichystána je také přímá komunikace.

Kampaň T-Mobilu k EET od Made by Vaculik Autor: T-Mobile

Online má na starosti Proboston Creative, média obstarává Mediacom Praha.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.