T-Mobile promuje EET | e15.cz

T-Mobile promuje EET

Kampaň T-Mobilu k EET od Made by Vaculik
Kampaň T-Mobilu k EET od Made by Vaculik
• 
ZDROJ: T-Mobile

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
T-Mobile odstartoval kampaň k nabídce Elektronické pokladny. Koncept má na starosti agentura Made By Vaculik.

Když už není cesty zpět a elektronická evidence tržeb (EET), živnostníky nenáviděný dárek ministra financí Andreje Babiše, zkrátka nastane, ti chytřejší jdou naopak novince naproti.

T-Mobile spustil od poloviny září kampaň od Made By Vaculik upozorňující na jeho služby s EET spojené. Kampaň trvá až do 30. listopadu 2016 a narazit na ni můžete v printu, onlinu, přichystána je také přímá komunikace.

Kampaň T-Mobilu k EET od Made by VaculikAutor: T-Mobile

Online má na starosti Proboston Creative, média obstarává Mediacom Praha.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Nejčtenější