Talk show Home Creditu láká na svobodu

Kampaň Home Creditu od agentury Oliver

Kampaň Home Creditu od agentury Oliver Zdroj: archiv Home Credit

Petr Novotný (Strategie)

Nový reklamní koncept Home Creditu od agentury Oliver mluví o lidském přístupu a inovativních půjčkách.

Společnost Home Credit spustila 1. listopadu reklamní kampaň, jejíž jednotlivé spoty zapadají do nového komunikačního konceptu, který je součástí nedávno zahájeného repositioningu společnosti. Úvodní spot se zaměřuje na hotovostní půjčku a službu Svobodné splácení.

„Pro celou kampaň jsme zvolili formát late night show, jejímž moderátorem je známý divadelní a filmový herec Pavel Nečas. Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami. Výši splátky si mohou snížit, aniž by museli někoho dopředu upozorňovat nebo zdlouhavě žádat. Navíc za prodloužení neplatí ani o korunu navíc, než si dohodli u původní délky splácení,“ uvádí Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.

V navazujících spotech se pak představí další produktové inovace Home Creditu, kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné sdělení o lidském a přátelském přístupu společnosti ke klientům. Momentálně je natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich.

Se spoty se diváci setkají na kanálech stanic Prima Group, Barrandov a Óčko. „Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu od televize přes tisk až po neadresnou distribuci. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver a režisérem je Petr Němeček,“ doplňuje Studničková.