Tchibo otevřelo první obchod mimo nákupní centra

Nový obchod Tchibo v Brně

Nový obchod Tchibo v Brně

Společnost Tchibo dnes poprvé vstoupila se svým prodejním konceptem mimo nákupní zóny. Svůj první obchod otevřela ve středu Brna v České ulici.

Brno je začátkem nové etapy Tchiba, ve které chce začít hledat zákazníky i v prestižních lokalitách velkých měst. Kolik bude během letošního roku otevřeno nových prodejen a kde, ještě nechtějí zástupci Tchiba prozradit, prý bude záležet na tom, jak se pilotní brněnský projekt osvědčí. Třicítka už fungujících prodejen Tchibo ve svém konceptu „3v1“ spojuje kávové občerstvení, prodej zrnkové či mleté pražené kávy a prodej kolekcí spotřebního zboží. Nový brněnský obchod má rozlohu 124 m2, a kromě prodejní části nabízí 16 míst k sezení u kávového baru.

„Základem úspěchu našich obchodů je především to, že přinášíme stále nové důvody, proč se u nás zastavit – na šálek lahodné kávy, pro jednodruhovou kávu z raritních pěstebních oblastí na doma nebo se potěšit týdně novými kolekcemi výrobků Tchibo,“ řekl při slavnostním otevření nového obchodu Tchibo v Brně ředitel obchodů společnosti Jan Suchánek. „Podle našich průzkumů víme, že náš koncept je již dostatečně známý, a že tedy můžeme oslovit i skupinu zákazníků v jiných než čistě nákupních situacích, například při procházce městem nebo cestou do práce či z práce,“ vysvětlil Suchánek, proč Tchibo zahajuje prodej mimo nákupní centra.

Na nově otevřenou prodejnu v Brně upozorňuje promo tým v ulicích a dvě obrandované zastávky MHD s QR kódy, které navádějí na eshop Tchiba:
Promo tým a obrandovaná zastávkaPromo tým a obrandovaná zastávka