Touha mít přístup ke svým oblíbeným televizním pořadům během celého dne zvyšuje využívání online TV. Jedna čtvrtina světové populace nyní sleduje denně video obsah na PC, notebooku, tabletu nebo mobilu. V Česku je to téměř jedna pětina, například v Hong Kongu ale dokonce 32 procent. Každý večer před televizor u nás v průměru usedá 46 % lidí oproti 18 %, kteří sledují obsah na mobilních zařízeních.
I přes tento nárůst online konzumace stále hrají tradiční televizory v našich životech velkou roli. 7 z 10 Čechů sedí před televizí každý den. Mnohé z velkých globálních mediálních společností již přesto využívají trendu rostoucí konzumace obsahu online a nabízejí služby na vyžádání. Příkladem je BBC iPlayer, Hulu nebo i již v Česku dostupné HBO GO, které umožňují lidem přístup k prémiovému obsahu prostřednictvím jejich telefonů nebo tabletů, ať jsou kdekoliv.
Connected Life je globální studie digitálních postojů a chování internetových uživatelů v 50 zemích světa, které se zúčastnilo celosvětově přes 55 tisíc lidí. Zkoumá jak technologie mění životy spotřebitelů po celém světě.