trnd: poznejte skutečný síťový dialog

trnd

trnd

trnd je vedoucí společnost na Word of Mouth a Collaborative Marketing v Evropě. Umožňuje značkám a firmám strategicky spolupracovat se svými zákazníky a danými cílovými skupinami v dialogu 1:1 a rychle a efektivně zařadit Collaborative Marketing do konečných obchodních a marketingových procesů.

) nebo inovaci produktů a služeb ( /Real Life Market Research . To umožňuje integrovat kampaně snadno a rychle do jakéhokoli marketingového a softwarového prostředí.

Příklady naší práce v ČR

VANISH
Dva tisíce pečlivě vybraných žen-ambasadorek dostalo za úkol v pohodlí svého domova vyzkoušet Vanish Oxi Action odstraňovač skvrn. Stoupenkyně značky rozdávaly vzorky, plnily dotazníky nebo sdílely informace o Vanishi s příbuznými, známými, přáteli i kolegy. Zasloužily se o 279 100 off-line konverzací a 353 externích odkazů online v podobě recenzí, osobních blogů, videí, příspěvků v diskusích a na sociálních sítích.

HAMI
Devět set maminek zkoušelo tři typy kojeneckého mléka Hami 2. Zaznamenávaly cenné postřehy, šířily šeptandu, psaly recenze či posílaly fotografie a videa. Vytvořily 99 856 off-line konverzací a důvěryhodný online obsah – 154 externích odkazů.

BRAUN
Tým o dvě stě vybraných stoupencích značky svědomitě zkoušel nový holicí strojek Braun °CoolTec s aktivní chladící technologií. Pánové napsali celkově 986 recenzí na hodnotících platformách.

PHILIPS
Dvě stě vybraných účastníků obdrželo elektrické kartáčky Philips Sonicare DiamondClean a systematicky zkoušelo všech pět režimů tohoto nejnovějšího typu z řady Sonicare a podávalo o tom zprávy do centrály trnd. Za osm týdnů ambasadoři vytvořili 28 413 off-line konverzací a 193 externích odkazů na internetu.

Business card.Business card.