TV Metropol je nově zařazena do nabídky Atmedia

Mladá fronta

Mladá fronta

Společnost MF TV, dceřiná společnost vydavatelství Mladá fronta, jejímž jednatelem je Karel Polcar, zahajuje aktivity v televizním byznysu. Přebrala vysílání TV Metropol, které bude od 1. května zařazeno do nabídkového balíčku neměřených stanic mediálního zastupitelství Atmedia.

TV Metropol, která je pražským informačním kanálem, vysílá v Regionální síti 4 a je také součástí digitálních a kabelových operátorů. Signál TV Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje, celkem tedy až 2 148 000 obyvatel ČR.

Mediální zastupitelství Atmedia ČR je centrálním místem exkluzivního prodeje reklamního prostoru na třiceti tematických televizních stanicích. Atmedia je členem mezinárodního koncernu Liberty Global a v Česku vychází ze strategického modelu své mateřské společnosti Atmedia PL, která nabízí reklamní prostor na tematických televizních kanálech již od roku 1998.

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice s širokým portfoliem titulů divize Časopisy. Mladá fronta vydává od roku 2007 ekonomický deník Mladá fronta E15 a od roku 2012 i ekonomický týdeník Euro. Divize Online provozuje například ženské weby (Dáma.cz, Recepty.cz, Maminka.cz, Fitweb.cz), mužské weby (Živě.cz, MobilMania.cz, AutoRevue.cz), zpravodajský web E15.cz a cestovatelský portál Orbion.cz. V roce 2010 byla založena nová divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví ve spolupráci s tradičními zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství. Mladá fronta Od roku 2011 jako první nabízí elektronické tituly a mobilní tituly pro iPad a Kindle. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů. Od roku 2013 vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích.