USSPA mění komunikační strategii
USSPA léta veřejnost vzdělávala o jednotlivých přednostech produktů a budování stabilního postavení. Nyní přichází s novým obsahem.
„Jako lídr českého trhu se v komunikaci můžeme soustředit i na další nadstavbové benefity, než je pouhé popisování, jak vířivka funguje. Dalším krokem v komunikaci je pro nás design, za který jsme letos dostali mezinárodní ocenění Red Dot. Podstatou našeho sdělení je proto podtržení zdravé touhy vlastnit svůj prostor, kde člověk může být sám se sebou, získat místo pro zklidnění, nabrání energie a odstupu od strastí všedního života,“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka firmy Kateřina Kadlecová slogan „Můj svět, moje spa“ . Kampaň značky USSPA od agentury Arkadia |
Tvůrce kampaně, brněnská reklamní agentura Arkadia, téma pojala nově i ve vizuální úrovni. Místo celého produktu veřejnost na podzim uvidí pouze výřez privátní spa levitující v nedefinovaném prostoru a jejího uživatele v atmosféře klidu, spokojenosti a soustředění sama na sebe. To vše podtržené temnou barvou nebe, vesmíru a dálek. Produkt je potlačen a představuje jen sofistikované „pozadí“ ve špičkovém designu, které je připraveno pro každodenní únik z reality.
Kampaň získala novou formu díky použití teaserů „Existuje svět, kde zpomalit je příjemné“, se kterými se setkávají řidiči na billboardech už od 1. září. O dva týdny později uvidí bannerové teasery i návštěvníci online prostředí v podobě variace „Existuje svět, kde být offline je příjemné“. Hlavní jádro sdělení se objeví v říjnu i v printu, na bannerech, speciální landing page a dvou LED obrazovkách v Praze. Na LED obrazovkách poběží i dvacetisekundová videa, jež budou spuštěna podle informací Strategie koncem září.