Už víte, kdo je Honza?

Kdojehonza.cz

Kdojehonza.cz

Teaserovou kampaň Kdo je Honza, která se tento týden objevila na billboardech, v MHD a na internetu, s největší pravděpodobností zadal internetový srovnávač finančních prostředků.

Marketingový a PR manažer projektu Chytryhonza.cz David Toula se k dotazu Strategie, jestli je srovnávač zadavatelem kampaně, nechtěl oficiálně vyjadřovat, naší domněnku však nevyvrátil.

Kampaň Kdo je Honza odkazuje na internetové stránky, na kterých v řadě spotů odpovídají dva policajti na otázky typu Kdo je Honza?, Víte, co dělá? nebo Není to celé jen reklamní trik? Na webu je možnost se zaregistrovat a čekat na zaslání dalších informací o Honzovi.

Ke kampani se mezi tím přihlásila reklamní agentura Prague Bistro, svého klienta ale do online tiskové konference, která by měla proběhnout 13. září, nechce prozradit. „Klient plánuje ve svém poměrně konzervativním oboru podnikání výrazně změnit vnímání a chování lidí, i proto se rozhodl pro tuto velmi originální kampaň. V těchto dnech je možné sledovat teaserovou část kampaně, a to jak na internetu, tak třeba i v MHD či na billboardech. V nejbližších dnech bude kampaň pokračovat též v rádiu v rámci ranní show.“ řekl Ondřej Bach z agentury Prague Bistro a dodal, že po odhalení, které proběhne v rámci tiskové konference na webu Kdojehonza.cz, bude kampaň dál pokračovat.

Projekt Chytryhonza.cz, který je zřejmě zadavatelem kampaně, nabízí informace a nástroje na financování bydlení, pojištění nebo spoření na jednom místě. Zakladateli portálu jsou Jiří Paták a Jakub Havrlant, jejichž společnost uvedla na trh první projekt – Honzovuhypoteku.cz v roce 2009. Partnerem projektu je společnost MitonCZ, která je mimo jiné i podílníkem našeho prvního serveru hromadného nakupování – Slevomatu.

V květnu, kdy byl srovnávač Chytryhonza.cz spuštěn pro veřejnost řekl šéf projektu Jiří Paták: „Naší ambicí je nabídnout uživatelům prostřednictvím webu ChytryHonza.cz tu nejlepší nabídku na trhu. Věříme, že díky jeho unikátnosti a transparentnosti se nám to podaří.“

Jeden ze spotů, který je součástí kampaně: