Z nejmedializovanějších TOP 20 podniků posledního pololetí získal nejpříznivější hodnocení Volkswagen. Podílely se na tom informace o růstu prodeje, pomohl i šéf koncernu Martin Winterkorn, který v anketě mezi německými manažery získal nejlepší hodnocení.
Mediálně se dařilo i české části koncernu. Škoda Auto se německé matce určitě vyplácí: ztrojnásobila čistý zisk a získala tak mezi podniky největší počet pozitivních výpovědí.
Naopak mezi nejhůře hodnocené podniky z TOP 20 se hned za Sazku zařadila konkurenční Toyota. Společnost zlobily plynové pedály, kvůli kterým v únoru opět svolala ke kontrole téměř 2,4 milionu automobilů. Kvůli nedostatku součástek musela navíc automobilka dočasně uzavřít továrny v Severní Americe. Domácí výrobu součástek zastavilo ničivé březnové zemětřesení.
Nejsledovanější firmy v denících (leden–červen) |