V kampani Sazkamobilu létají miliony (minut)

Kampaň Sazkamobilu

Kampaň Sazkamobilu Zdroj: archiv

Sazkamobil komunikuje v kampani "vánoční" bonus. Kdo si koupí los od Sazky, dostane volné minuty a esemesky. Za kreativou stojí Symbio Digital.

Sazkamobil odmění od listopadu do konce ledna 2016 každý nákup loterií nebo losů od Sazky v hodnotě nad 300 Kč dárkem v podobě 30 volných minut u předplacené karty „sázkového“ operátora anebo 30 bezplatných SMS do všech sítí u Šťastného tarifu. „V rámci letošních Vánoc tak pokračujeme v propojování světa loterií a telekomunikačních služeb,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel Sazkamobilu.

Získanou odměnu mohou lidé ale také darovat někomu jinému, ať už svým blízkým, nebo na dobrou věc. „Chceme dát zákazníkům jednoduchou příležitost, jak během svátků potěšit jejich okolí. Volné minuty či SMS je také možné přenechat obětavým trenérům dětských a mládežnických sportovních týmů. Rádi bychom jim tímto způsobem alespoň trochu usnadnili jejich záslužnou práci, kterou vykonávají bez nároku na honorář a mnohdy na vlastní náklady,“ dodává Schmiedhammer.

Příběhy takovýchto trenérů a další informace o vánoční nadílce Sazkamobilu si můžete přečíst na stránkách Milionovedarky.cz.

Za kampaní stojí agentura Symbio Digital, PR část má na starosti PR Konektor. Komunikace probíhá v rámci printu, sponzoringových TV spotů na Nově a Primě, v onlinu a POS.