V květnu vyjde poprvé časopis Signs&Promotion

Přichází časopis Signs&Promotion. Navazuje na zrušený Sign

Přichází časopis Signs&Promotion. Navazuje na zrušený Sign

Na český a slovenský trh vstupuje nový časopis se zaměřením na vizuální komunikaci, výrobu reklamy a sales promotion. Personálně i obsahově navazuje na časopis Sign, který přestal v lednu tohoto roku samostatně vycházet.

Vydavatelem časopisu Signs&Promotion je Event&Promotion, který má ve svém portfoliu odborný magazín Event&Promotion či stejnojmenný webový portál a katalog eventových dodavatelů. „Signs&Promotion je logickým krokem v našem rozvoji, jelikož se oblasti sales promotion a vizuální komunikace dotýká z výrobní stránky. Do budoucna tak budeme moci využít synergií obou našich titulů,“ říká jednatel Event&Promotion Tomáš Brázda.

Signs&Promotion zachová periodicitu svého předchůdce, bude tedy vycházet jako dvouměsíčník. Primární čtenářskou skupinou nového časopisu jsou výrobci světelné reklamy, poskytovatelé tiskových služeb, reklamní agentury a koncoví zadavatelé, kterým není lhostejný vzhled a kvalita jejich vizuální prezentace. Časopis bude vycházet v nákladu 5000 výtisků a první číslo je naplánováno na 3.května.

Signs&PromotionSigns&Promotion

Šéfredaktorem a publisherem Signs&Promotion je bývalý šéfredaktor Signu Václav Loubek. Kromě tištěné verze bude Signs&Promotion vycházet i digitálně prostřednictvím platformy Publero.com, aktuality z oboru pak bude předplatitelům přinášet pravidelný e-mailový newsletter.